مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-07ورزشي

فینال لیگ برتر هندبال| سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک شد


سپاهان اصفهان پیروز فینال نخست لیگ برتر هندبال ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فینال اول رقابت های لیگ برتر هندبال ایران با پیروزی 23 بر 19  سپاهان اصفهان مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به اتمام رسید.

در فینال اول رقابت لیگ برتر هندبال سپاهان اصفهان با نتیجه 11 نیمه نخست را به سود خود به اتمام رساند؛ در این بازی که از ابتدا پایاپای دنبال می شد دو تیم از همان ابتدا با اختلاف اندک و نزدیک به یکدیگر بازی را دنبال کردند.

با وجود اینکه در دقایقی از بازی سپاهان اصفهان موفق شد از حریف خود پیش بیفتد، نیروی زمینی شهید شاملی به بازی بازگشت و در نهایت در حالی که تا واپسین دقایق نیمه نخست نتیجه 10 بر 10 بود، سپاهان اصفهان با نتیجه 11 بر 10 نیمه اول را به سود خود به پایان رساند.

در  نهایت این سپاهان اصفهان بود که با نتیجه 23 بر 19 فینال اول لیگ برتر را به سود خود اتمام رساند تا یک گام به قهرمانی لیگ برتر نزدیک شود.

بازیکنان خیلی خوب ظاهر شدند مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از این بازی اظهار داشت: بازی حساسی بود، در دور گروهی با این تیم بازی کردیم؛ شهید شاملی تیم خوبی هستند و همین که تا فینال آمده اند، مشخص است تیم خوبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال لیگ برتر هندبال| سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک شد

فینال لیگ برتر هندبال| سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک شد